Moshi

7 oktober 2018 - Moshi, Tanzania

Vanochtend werden we wakker heerlijk geslapen in een lekker groot bed.
Vanochtend met zijn allen ontbeten. Daarna de briefing voor de klim naar de top van de Killimanjaro. De gidsen ontmoet. Lijsten ingevuld en en het avontuur kan beginnen. In de middag met de gidsen Moshi onveilig gemaakt. Naar de markt geweest en souvenirs gekocht. Nu is het tijd om alle tassen klaar te maken en in te delen. De zenuwen beginnen te komen en gieren door mijn lichaam heen. Wat was het leuk om Saskia mijn soulsister weer te zien. Ze kwam samen met Ingrid, kees en Vicky ons nog even suc 6 wensen. Dit waren de maatjes van het vrijwilligers werk. Pfffff alles staat gepakt en bezakt voor de deur. Klaar om te vertrekken. Maar eerst moet er voor de laatste keer deze week lekker uit eten gaan. Heerlijke samosas als voorgerecht en chicken Cocos curry met naanbrood als hoofdgerecht. Het duurde even maar het was yammir yammir. In ons mooie huisje nog een keer lekker warm douchen en mijn haren nog een keer wassen. Nu is het toch echt tijd om te gaan slapen.

1. Lia Geijsberts:
    7 oktober 2018
    Heel veel succes met de beklimming, ook voor de andere clubgenoten!
    Aan jullie voorbereiding en inzet zal het niet liggen.💪💪
  2. Eddy-Paul Bakker:
    7 oktober 2018
    Superspannend, ben echt nieuwsgierig hoe je alles gaat beleven. Heel veel succes
  3. Mindy:
    Heel veel succes!!! Veel liefs
  4. Tonnie van Halen:
    Hoi Ingrid,
    Fijn dat je goed geslapen hebt. Heel belangrijk dat je goed uitgerust bent voor de lange klim begint.
    Jaaa die zenuwen moesten toch wel een keer komen hè? Maar jullie gáán ervoor dat is zeker. Wij wensen jou en iedereen die mee gaat klimmen, héél veel succes met de beklimming. Heel veel Kracht, en een dikke kus 😘😘van ons. Tonnie en Jos
  5. Charlotte:
    7 oktober 2018
    Heel veel succes! Zet um op
  6. Ria Rosmalen:
    7 oktober 2018
    De Tas staat gepakt, en de sport balsem mee, om alle spieren effe een goeie behandeling te geven. Het grote avontuur kan beginnen, waar jijen jou maatjes zo hard voor getraind hebben.
    Laat je zenuwen nu maar gaan, laat nu ook alle spanningen verdwijnen uit je lijf.😇😇😇🍀🍀💪🏻💪🏻💪🏻 wij wensen jullie allemaal ontzettend veel Succes, Kracht en zeker ook plezier, om die mooie grote Berg de Kilimanjaro te gaan Beklimmen.
    Het word zeker weten een prachtige belevenis. 😍💋😍💋😍💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💋😍🍀🍀🍀🌞⛄️ Heel veel Liefs vanuit Wijchen. Dikke knuffel 💋💋❤️😍 Liefs Pa en Ma
  7. Richard en Hennie:
    7 oktober 2018
    Wij blijven het met spanning allemaal volgen succes voor de hele ploeg superspannend
    Groetjes Richard en Hennie
  8. Ingrid rosmalen:
    7 oktober 2018
    Dankje Charlotte morgen ochtend gaat het 2 de avontuur beginnen.
  9. Ingrid rosmalen:
    7 oktober 2018
    Eddy Paul bedankt voor je bericht, hou iedereen op de hoogte van mijn avonturen en belevenissen
  10. Ingrid rosmalen:
    7 oktober 2018
    Lief berichtje Lia, zo leuk dat je mij volgt, op naar de top
  11. Ingrid rosmalen:
    7 oktober 2018
    Thx lieve Mindy voor je bericht. Knuffel en kus voor de Boys.
  12. Ingrid rosmalen:
    7 oktober 2018
    Lieve Tonnie en Jos bedankt voor jullie steun en lieve berichtjes.
  13. Ingrid rosmalen:
    Lieve Hennie en Richard
    Lief dat jullie mij volgen. Ik probeer je dag iets te posten, maar ik weet niet tot welke hoogte ik kan berichten,
  14. Ingrid rosmalen:
    Lieve pap en mam
    Bedankt voor deze lieve woorden. Kracht heb ik zeker nodig vooral de laatste dagen 💋💋💋
  15. Paul van Halen:
    7 oktober 2018
    Ingrid ik wens je, en je maatjes, heel veel succes met jullie avontuur!!!
  16. P.A.J. V. Helvoort:
    Veel plezier meid.
  17. Ingrid rosmalen:
    Thx ome Paul. Zo zin in dit mooie avontuur
  18. Nell en Gerard:
    8 oktober 2018
    Hallo Ingrid
    Wij wensen jou en je maatjes ontzettend veel succes met dit spannend avontuur
    Heel veel groeten
  19. Dennis van halen:
    9 oktober 2018
    Super spannend nu alles echt is begonnen, vanaf nu bepaald het lot, de natuur en je lichaam hoe het verder verloopt..
    Word nu puur genieten, afzien en doorzetten, aan je fitheid van je lichaam, doorzettingsvermogen en discipline zal het zeker niet liggen! Ik heb de volste vertrouwen in jou!
    You're a true warrior, waar ik veel respect voor heb! 💪
  20. Jos van Halen:
    13 oktober 2018
    Ingrid van Harte Proficiat met je Verjaardag. XXXjes van Jos.
  21. Tonnie van Halen:
    13 oktober 2018
    Lieve Ingrid,
    Het is nu 13 oktober, jou verjaardag.
    Van harte gefeliciteerd.
    Al ben je nog zo ver weg, we denken toch aan je. Veel lieve verjaardagsgroeten Tonnie en Jos. 😗