Chill dag

3 oktober 2018

Vandaag een dag met met weinig op het programma.
Lekker ontbeten met zijn allen met vers fruit, yoghurt, noten, verse kokos en een cracker met een gekookt ei.
De er moest nog wat schilderwerk worden afgemaakt, hup weer de handen uit de mouwen en met zijn allen hebben we het weer gefixed en alles afgemaakt. Daarna een gesproken met Anne, de directrice van het KVTC, Anne is een Nederlandse vrouw die hier al vanaf het begin af aan is bij betrokken. Ze heeft haar levensverhaal vertelt en wat haar gedreven heeft om alles in Nederland achter te laten, en de mensen in Afrika te helpen. Zo inspirerend om te horen. In de middag onze jurken gepast en de jurk is goedgekeurd. Nu kunnen de meisjes van het naai atelier de finishing touch uitvoeren. Daarna met zijn allen een wandeling door de Busch Busch naar de markt van Keboschi. Daar aangekomen hebben we verse groente ingeslagen en een sim kaart zodat ik altijd kan bellen en internet bij de hand heb. We hebben ook Afrikaanse oliebollen
en andere lokale gebakken hapjes gekocht. Nu is het tijd voor een bezoekje aan de dorps kroeg. Daarna nog kinderen knuffelen en dan lopen we weer terug door de Busch Busch naar het KVTC. Daar aangekonmen is het tijd voor eten. Yeahhhh food kip patat maar zonder appelmoes.
Deze avond niks op het programma, goede gesprekken en bier met Afrikaanse oliebollen en andere gebakken snacks, na een kopje gember thee is het tijd om te gaan slapen.

Fotoโ€™s

1. Richard en Hennie:
    4 oktober 2018
    Wat natuurlijk heel belangrijk is dat je het eten ๐Ÿฒ lekker vind stel dat het niet goed zou zijn of je lust het niet dan wordt het toch allemaal anders
    Groetjes Richard en Hennie
  2. Tonnie van Halen:
    Hoi Ingrid,
    Het ontbijtje zal best hebben gesmaakt. Zoals jij schrijft, lijkt het prima.
    Het schilderen gaat je goed af, je wordt nog een hele goeie doe het zelfer. Verder lekker genoten, niks mis mee. Ben benieuwd hoe de Afrikaanse oliebollen smaakten. Nou weer op naar de volgende dag. In Grave is alles goed, mooi weer, dus we kunnen daar ook van genieten.
    Lieve groeten, Tonnie๐Ÿ˜˜
  3. Bianca:
    4 oktober 2018
    lekker eten daar gelukkig, je moet natuurlijk wel op krachten blijven voor de finale๐Ÿ˜˜
  4. Ria Rosmalen:
    4 oktober 2018
    Jij kunt zo met Willem mee, het schilderen gaat je prima af.๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿป. Ben heel benieuwd hoe de hapjes en de oliebollen smaken???
    Fijn om te horen dat het eten goed smaakt , en veel vitaminen zijn, . Dat kan jij nu heel goed gebruiken, ter voorbereiding op de grote klim, die eraan zit te komen.๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ˜๐Ÿ’‹geniet nu maar lekker, en spaar zoveel mogelijk je krachten voor straks. Wij genieten in Wijchen ook van het mooie weer. ๐ŸŒž๐ŸŒž een hele dikke Knuffel van Pa en Ma.๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹ Liefs
  5. Tamara Steenbergen:
    4 oktober 2018
    Hey knapperd! Geweldig dagje dus. Geniet lekker en heerlijk om te lezen hoe het gaat โค
  6. Ingrid rosmalen:
    Good morning mam e. Tamara
    Nog een dag hier, morgen is het verhuisdag, morgenavond d komt de rest van het team en maandag begint de klim. Het tweede avontuur
  7. Ingrid rosmalen:
    5 oktober 2018
    Bianca het is niet altijd even lekker, gister middag kregen we bruine en witte bonen prut, zelfs de kinderen vonden het vies overal onder de tafeltjes lag eten ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
  8. Tonnie van Halen:
    5 oktober 2018
    Hey Ingrid, we hebben een kaars voor je aangestoken, en gebeden voor jou, voor kracht en steun. En dat de beklimming goed mag verlopen.
    Groetjes uit Grave. Jos en Tonnie.
  9. Dennis van halen:
    5 oktober 2018
    Geweldig, Afrikaanse oliebollen, stuur er eens een paar op, ben wel benieuwd ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚.. Wat een leuke dingen allemaal, en een relaxdagje is wel eens lekker โœŒ๏ธ