Werk aan de winkel

2 oktober 2018 - Umbwe, Tanzania

Gister stond er een klus dag op het programma, de winkel, slaapgebouw, moesten worden geschilderd aan de buitenkant. Hup handen uit de mouwen en alles ontvetten. Grondverf daar hebben ze nog nooit van gehoord. We beginnen meteen met de muren te sauzen. Lekker muziekje erbij. Voor ik het wist was het alweer tijd voor de lunch. Na de lunch weer verder met schilderen. Het einde van de muren en pilaren komt in zicht. Einde van de middag even lekker chillen met zijn allen, foto's maken. Hier hoort natuurlijk een lekker biertje bij. Toen was het alweer tijd voor het avond. Eten, wat zijn de lunch en het avond eten tijd goed verzorgd. Chapeau voor de vrouwen van de keuken.
Zoals elke avond met zijn alle de dag doornemen, en een drankje drinken

1. Lia Geijsberts:
    3 oktober 2018
    Na gedane arbeid heerlijk in de relaxstand.
  2. Tonnie van Halen:
    3 oktober 2018
    Wat een ijver. Hier blijkt maar weer wat een luxe en wensen wij hebben. Alles netjes eerst in grondverf, en daarna nog een of twee keer sausen. Daar is het gemakkelijk vetvrij en hupsakee meteen sausen en klaar. Je zal nog wel meer dingen tegenkomen, die daar heel eenvoudig gaan denk ik. Je ziet nu zelf de verschillen met Nederland. Je hebt je gezicht ook maar even geschilderd ☺. Lekker ontspannen na gedane arbeid is dan wel heel fijn. Je hebt het zo te zien wel heel erg naar je zin. Liefs uit Grave. Je tantetje.