Welkom op mijn reisblog!

1. Reislogger:
    23 september 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Dayen:
    23 september 2018
    Heel veel geluk en plezier! En vooral ga genieten van dit mega avontuur! Kenia is zo mooi 🙌
  3. Ingrid rosmalen:
    23 september 2018
    Lief berichtje, maar ik ga naar Tanzania ipv Kenia. Heb zoveel zin in dit avontuur. Maar vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn in Engeland. In gedachte ben ik bij je
  4. Melanie Emmerig:
    23 september 2018
    Heel veel plezier op jouw avontuur! Njoy!
  5. Ingrid rosmalen:
    Thx tot in de mud
  6. Ria Rosmalen Van Halen.:
    23 september 2018
    Lieve Ingrid, wij wensen jou heel veel plezier , en heel veel succes met deze prachtige Reis. 😍😍😍🍀🍀🍀💋💋💋Hier heb je zoveel voor getraind , ook heel spannend, voor jullie allemaal. Wij als ouders zijn super trots op jou , en ook op het team. Heel veel succes Kanjer.💪🏻💪🏻💪🏻😍💋❤️
  7. Paul Berndsen:
    23 september 2018
    Heel, heel veel plezier kanjer!!!
    Je gaat het daar super naar je zin hebben.
  8. Ingrid rosmalen:
    23 september 2018
    Ik heb er zo ontzettend veel zin in, ik ga hele mooie herinneringen maken
  9. Jos van Halen:
    23 september 2018
    Lieve Ingrid wij ( Tonnie & Jos ) weten wat jij hier allemaal voor over hebt gehad om aan deze uitdaging te beginnen, wij wensen jou en de hele groep heel veel kracht en sterkte toe. Wij zullen een grote kaars voor jullie aansteken bij Maria in onze kerk.
  10. Eddy-Paul Bakker:
    24 september 2018
    Echt supergaaf dat jij dit gaat doen. Ik wens je heel veel succes.
  11. Ingrid rosmalen:
    24 september 2018
    Stuiter de stuiter ik heb er zo'n zin in
  12. Ingrid rosmalen:
    24 september 2018
    Dankje lieve tonnie en jos
  13. Lia Geijsberts-Perenboom:
    24 september 2018
    Heel veel succes , maar ook plezier!
  14. Ingrid rosmalen:
    24 september 2018
    Dat gaat zeker lukken. Op naar de top
  15. P.A.J. V. Helvoort:
    24 september 2018
    Veel plezier obstakel vriendinnetje hoop voor je dat alleen maar genieten wordt.
  16. Erwin verweij:
    Veel plezier en succes
  17. Fadia:
    You can do it! Veel plezier. Wij gaan je volgen. Storng women💪
  18. Hennie:
    25 september 2018
    Beste Ingrid ,wij vinden het ontzettend stoer dat je dit avontuur aangaat. geniet ervan x van ons .Wij willen je graag volgen .
  19. Ursula:
    Yo go girl !💋
  20. Ingrid rosmalen:
    25 september 2018
    Thanks Ursula, nog een fijne vakantie
  21. Richard en Hennie:
    26 september 2018
    Hoi Ingrid
    Wij wensen jouw alle kracht en succes en spirit voor deze ontzettend zware onderneming hoe hij ook afloopt je bent voor ons een winnaar 🥇
    Tante Hennie en oom Richard
  22. Ingrid rosmalen:
    26 september 2018
    Wat een lief bericht😘, Ome Richard en Tante Hennie
  23. Nell en Gerard:
    27 september 2018
    Hallo Ingrid,
    Eindelijk is het dan zo ver We wensen jou heel veel succes Pas goed op je zelf en op elkaar
    Groet he's Gerard en Nell
  24. Ingrid rosmalen:
    27 september 2018
    Dank je, voor deze lieve woorden. Hard voor getraind en nu is het zover. Veel plezier met het familie weekend