De dag van vertrek

29 september 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Vanaf 4 uur ben ik klaar wakker ik kan niet meer slapen. Ben aan het draaien in mijn bed.
5 uur sta ik maar op, om voor de laatste keer een heerlijke douche te nemen.
Samen met Willem vertrekken we richting Schiphol. aangekomen. Bij de bagage is het toch echt tijd om afscheid te nemen van elkaar. Wat valt dit zwaar ik voel de tranen komen. Nu ik dit opschrijf voel ik het weer Nat worden achter mijn ogen. Bij de bagage kom ik Do en Heidy tegen. Ons avontuur kan nu echt beginnen.
Door de douane en dan lekker ontbijten. Tijdens het ontbijt krijgen we te horen dat het vliegtuig 3 uur vertraging heeft. Vanwege een mankement aan de hulp motor. Kal voor niks zo vroeg opgestaan. Dan maar even langs de Starbucks voor een overheerlijke mango Frappuccino en stuk pumpkin cake. Wachten wachten wachten tot het 13:00 uur is. Yeahhhh tijd om te boarden. Zitten we eindelijk in het vliegtuig kunnen we nog niet vertrekken omdat er geen stijgbaan vrij is.